Sunday, July 23, 2006

I am getting a cold!

I think I am depressed. I am getting a cold and I slept without eating last night. LOL
And I was pissed off and almoist killed the flatmate for taking the last roll of toilet paper from our bathroom to the guy's bathroom...I wish him to be very miserable for the rest of his very long long life and to not be pitied or loved at all...right I was not in rosy mood.

Today, I am not too happy either because it is so busy I can't relax and I am missing the sunday market on a nice pleasant summer day: not too hot (actually chilly inside at 23C). And I ahve a dry cough and can't sleep straight ahead. I only sleep when exhausted.

Arghh, can't wait to be leave and change air again...

4 comments:

P A N D A ----P----@ said...

Ahh, the feel good effect from 'Mary Poppins' on Friday didn't last too long..maybe I caught a cold then actually..

Anonymous said...

Ouais moi aussi chuis enervée ! Donc qqun a vidé ma machine à laver (et tu te rappelles a VT quand on m'avait fait ca ? J'avais perdu ma chaussette toute neuve !!!) Du coup, depuis, je supporte plus !! En plus, cette conne ou ce con a dechiré mon sac pour y mettre le linge propre, il est en lambeaux !!! C pas possible ces gens qui savent pas faire attention aux affaires des autres !! En fait, chuis sure que c'est ma salope de voisine qui a fait ca ! Du coup, g pas ferme a clef la piece de la machine ! Avec un peu de chance, qqun va venir voler son linge ! Et puis merde, j'aime pas qu'on touche a mes ptites culottes ! (decidemment, quand ca arrive, c toujours une machine de petites culottes et de chaussettes !) Grrr ...

P A N D A ----P----@ said...

bon achete toi des culottes aux US. Elles sont jolies celle de Victoria Sscrets

Anonymous said...

Ahahah !! Je t'avais pas dit, j'en avais trouvé plein en Italie ;-) Mais clair, si j'en trouve des sympas a Boston, j'en prends (enfin sauf si je me ballade dans la rue avec des mecs de la conf ! mdr)

N'empeche que celles de Londres, je les trouve super bien ;-) Tu as bon gout ! lol